A jelen ÁSZF tartalmazza a bútormániagyőr (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: https://butormaniagyor.hu/

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Exclusive Dom Design Kft.
Székhely címe: 9023, Győr Mester utca 1.
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Győri Törvényszék Cégbíróság
Cégjegyzék szám: 08-09-030086
Adószám: 26359995-2-08
Bankszámlaszám: 11737007-23717415

Bemutatóterem adatai:
Cím: 9023 Győr, Mester u. 1.
Telefon: +36 30 484 9103
E-mail: info@butormaniagyor.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók. (Ezen szállítási hatridők rajtunk kívül álló okok miatt változhatnak.)
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  1. Banki átutalás (A termék árának az 50%-a)
  2. Személyes átvételkor, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (A bútor árának fennmaradt 50%-a)

Lehetséges fizetési módok Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

    • a vásárló nevét, címét,
    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    • a kifogás rendezésének módját.
      Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
      A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

    • a vásárló nevét, címét,
    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját,
    • a hiba leírását,
    • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.